Close
  • Email Marketing
  • Publicitate Online
  • Postari
  • Magazin Online
  • Pachete SEO
  • Integrare CRM
  • Email Marketing
  • Publicitate Online
  • Postari
  • Magazin Online
  • Pachete SEO
  • Integrare CRM

  • Email Marketing
  • Publicitate Online
  • Postari
  • Magazin Online
  • Pachete SEO
  • Integrare CRM

Marketing pentru cabinet stomatologic

Marketing – Cum sa promovezi Clinici Stomatologice

home1 ui5 e1586410030222
home1 ui4 e1586412626291
dot pattern e1586412100453

Timp de zeci de ani, medicii stomatologi s-au bazat aproape exclusiv pe reputatia si de spusul din vorba-n vorba pentru a-i ajuta sa-si construiasca practica. Dar este 2020 si este foarte probabil ca  publicul tau sa fie foarte activ social. Fie ca este vorba despre bloguri, marketing video, reclame sociale platite sau chiar podcast-uri, trebuie sa inveti specificul marketingului social media. La fel ca orice alta industrie, exista modalitati de a atrage, de a retine si de a comercializa mai bine pacientilor tai.

De ce conteaza marketingul digital pentru stomatologi?

dot pattern e1586412100453

Marketingul digital pentru medicii stomatologi este înca ceva nou, dar mai multe cabinete stomatologice vad puterea de a fi activ  Facebook si Instagram. Pentru o industrie în care 15% din populatie tremura de teama când aud de dentisti, ce modalitate mai buna de a câstiga un pacient fidel, aratând în mod constant ca nu are nimic de teama?

Dentistii sunt într-o pozitie diferita fata de multe alte industrii. Magazinele de îmbracaminte, companiile de software, restaurantele si alte industrii trebuie sa-i convinga pe oameni ca ceea ce ei vând se merita, chiar daca este ceva ce nu au nevoie. Pe de alta parte, medicii stomatologi nu trebuie să convinga oamenii care trebuie sa-si faca dintii. Toata lumea stie ca trebuie sa viziteze medicul stomatolog.

Provocarile cu care se confrunta cei mai multi medici stomatologi sunt, pur si simplu, ca oamenii sa-si aminteasca sa îsi onoreze programarile si sa ii ajute sa depaseasca frica si anxietatea asociate cu vizitele stomatologice.

În cele din urma, se reduce la câstigarea încrederii pacientului. Marketingul este modalitatea suprema de a construi relatii cu publicul tau. Pentru un stomatolog, înseamna sa-i convingi pe pacientii tai ca poti oferi o experienta fara durere.

Marketingul este modalitatea suprema de a construi relatii cu publicul tau. Pentru un stomatolog, înseamna sa-i convingi pe pacientii tai ca poti oferi o experienta fara durere.

Folositi social media pentru a ajuta pacientii sa se simta mai confortabili înainte de a vizita chiar cabinetul dumneavoastra. Afiseaza-ti autoritatea, evidenta si experienta din industrie, asigurându-i pe pacientii tai ca sunt pe maini sigure. Dand practicii tale o personalitate interesanta, te asiguri ca oamenii asteapta cu nerabdare sa te vada. Din nou, este vorba doar de incredere.

Nu uitati ca nu vindeti numai pasta de dinti si canale radiculare – ci vindeti confort, sanatate buna, incredere si mai ales o experienta buna. Social media va ofera platforma de care aveti nevoie pentru a va conecta cu pacientii. Reaminteste-le ca esti doar despre oameni, nu doar despre dinti.

Stopping advertising to save money is like stopping your watch to save time.”

Henry Ford

dot pattern e1586412100453
people in workplace P9BTZXM

Beneficiile marketingului social media pentru stomatologi:

Aplica aici!

Pentru medicii stomatologi din orasele mari si mici, publicitatea este o tactica buna pentru a castiga noi clienti. Cu cat lumea este mai conectata digital, cu atât mai multe companii din industria medicala isi dau seama ca Facebook si Instagram nu sunt doar canale pentru distribuirea fotografiilor pentru pisici. Sunt un loc în care afacerile descopera clienti noi, interactioneaza cu potentialii clienti si isi construiesc un nume de marca mai bun. Iata doar cateva dintre modurile in care stomatologii pot beneficia de pe urma social media:

  • Stabilirea mai buna a relatiilor

Multi oameni considera ca mersul la stomatolog este o experienta neplacuta. De fapt, unii oameni sunt atat de speriati incat evita sa mearga la programarile lor.

Din fericire, marketingul digital iti ofera sansa de a crea relatii cu publicul tau prin marturii ale clientilor, experiente ale clientilor, imagini prietenoase de la cabinet si, cel mai important, rezultatele muncii tale. De exemplu, cand vine vorba de consolidarea relatiilor, raspunsul la o intrebare prin intermediul social media despre ingrijirea stomatologica demonstreaza efortul dvs. de ingrijire si cunoastere. Vreti sa aratati ca sunteti acolo pentru a ajuta. Distribuirile Facebook si postarile pe Instagram ale pacientilor arata sprijin la un nivel mai prietenos.

  • Atragerea de pacienti noi

Oamenii isi iau in serios deciziile de asistenta medicala – si multi oameni apeleaza la Google pentru ajutor. Mai mult de jumatate din oameni folosesc motoarele de cautare pentru a gasi un stomatolog. Cu toate acestea, un sondaj a aratat ca 15% dintre oameni au declarat ca motivul nr. 1 pentru care nu au rezervat o programare la medicul stomatologic s-a datorat problemelor gasirii unui cabinet de incredere.

Cand investim intr-un stomatolog, nu cumparam doar un produs unic. In schimb, ne angajam sa avem o relatie consecventa cu cineva in care simtim ca putem avea incredere pentru a ne pastra igiena orala cât mai sanatoasa. Cand pacientii încep sa caute un stomatolog nou, ei vor face cercetari online, iar voi  trebuie sa fiti printre primele rezultate.

De fapt, 75% dintre oameni au recunoscut ca au achizitionat un produs sau serviciu pentru ca l-au vazut pe social media. Daca sunteti activi pe retelele sociale, lucrurile pe care le postati raspund la intrebarile pe care le au clientii despre practica dvs., ceea ce va transforma intr-o optiune mai credibila.

  • Fii cel mai bun în domeniul tau

In cele din urma, natura virala a retelelor de socializare inseamna ca este usor sa raspandesti informatii despre practica ta departe. Aici intervine partea în care marketingul online este doar un ajutor în plus.  Scriind articole, postand videoclipuri si împartasind informatii care va demonstreaza expertiza, puteti începe sa aratati leadershipul gandirii.

Este greu sa ai incredere in produse sau servicii, dar cand ai dovada pentru a-ti sustine revendicarile, totul face diferenta. De aceea, a deveni lider în industria stomatologica si prezentarea acesteia pe retelele de socializare nu numai ca atrage noi pacienti, ci primeste si atentia semenilor din domeniul dvs.

Cele mai bune platforme de socializare pentru stomatologi

Dupa ce am acoperit importanta sociala, este timpul sa facem urmatorul pas si sa aflam unde vei lansa campania. Exista mai multe platforme si fiecare are puterea de a atrage noi pacienti. Cu toate acestea, unele canale sociale functioneaza in mod natural mai bine pentru stomatologi decat altele:

  1. Facebook

Facebook atrage miliarde de vizitatori în fiecare zi, ceea ce face din aceasta platforma una dintre cele mai vaste retele pentru medici stomatologi. Cu toate acestea, prin publicitatea Facebook, aveti sansa de a va afunda adanc in tipurile de pacienti si tipurile de audienta.

Facebook este o platforma sociala intima folosita de prieteni si membri ai familiei, asa ca este important sa inveti si sa lucrezi cu algoritmul Facebook in consecinta.

  • Instagram

Când ati terminat de oferit pacientilor tai un zâmbet pregatit pentru fotografii, unde credeti ca vor aparea mai intai? Instagram este modalitatea finala de a demonstra latura vizuala care creste increderea practicii tale, in special daca te concentrezi pe stomatologia cosmetica. Nu uitati, nu folositi filtrele aici. Scopul ar trebui sa fie sa para cat mai profesionist si autentic. Unele dintre lucrurile de la stomatologi de pe Instagram ar putea profita de:

-Repostarea fotografiilor pe care pacientii le fac în birou

-Afisarea imaginilor înainte si dupa (cu permisiunea pacientului)

-Promovarea evenimentelor

-Desfasoara competitii pentru #BestSmile sau ceva similar

-Hashtag-uri cunoscute

unnamed

ActiveTargeting

Despre noi
Intrebari Frecvente
Politica de Confidentialitate
Politica de Cookies
Termeni si Conditii

Servicii

Publicitate Online
Email Marketing
Postari Social Media
Optimizare SEO
Integrare CRM
Constructie Magazin Online

Resurse / Articole Active Targeting

Promovare Producatori
Promovare Hoteluri
Promovare Clinica
Promovare Cafenea
Promovare Cabinet
Reclame Facebook
Reclame Instagram

 

SC Consulting Active Targeting SRL CUI: 47776254
J38/248/2023
Str. Aleea Nuci Bl. 30 Ap. 6

Ramnicu Valcea, Romania

contact@activetargeting.ro

0756-387.618

Formular contact
© Toate drepturile rezervare
SC CONSULTING ACTIVE TARGETING - 2023
Facebook-f
Linkedin

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru web.

Poți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau să le dezactivezi în setări.

Active Targeting
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.