Close
  • Email Marketing
  • Publicitate Online
  • Postari
  • Magazin Online
  • Pachete SEO
  • Integrare CRM
  • Email Marketing
  • Publicitate Online
  • Postari
  • Magazin Online
  • Pachete SEO
  • Integrare CRM

  • Email Marketing
  • Publicitate Online
  • Postari
  • Magazin Online
  • Pachete SEO
  • Integrare CRM

SEO

De ce este important sa folosesti servicii SEO si cum o sa ajute asta afacerea ta online

admin
18 noiembrie 2020

        De cele mai multe ori ne intrebam cum sa ne facem afacerea mai atractiva pentru potentialii nostri clienti si cum sa le satisfacem acestora nevoile, pentru a avea succes si a putea produce vanzari.  Deseori ne gandim la strategii sofisticate, facem scenarii ipotetice si  investim timp pretios, dar si bani pentru a face afacerea atractiva pentru public, insa toate acestea in zadar. Traim in era digitalizarii, asta este clar, auzim acest lucru zi de zi, pe strada, la televizor si cu singuranta ultima oara ai aflat acest lucru online, pentru ca acolo traim, iar odata cu noi si afacerea ta. Da, afacerea ta traieste online, iar casa sa este GOOGLE. De fiecare data cand cineva va vrea sa te gaseasca, te va cauta acasa sau de cele mai multe ori va da peste tine “ intamplator”, in cazul de fata, pe Google.  Care va fi harta ajutătoare pentru a te gasi ? Exact ! Servicii SEO

                                                                               Design fara titlu

    Ce faci cand ai musafiri ? Te pregatesti ! Serviciile SEO au grijă de pagina ta

      Atunci cand asteptam musafiri, vrem ca acestia sa se simta cat mai bine, sa fie o atmosfera cat mai placuta, iar intalnirea sa fie una reusita. Acelasi lucru se aplica si in cazul clientilor online. Acestia sunt musafirii siteului nostru, al magazinului online si al blogului. Pe aceste platforme se va naviga si vor fi casa clientilor in aventura lor de a cumpara online.  Nu ar fi fain sa ii facem sa se simta bine, sa cumpere si sa revina ?!

      Pentru a avea succes in afaceri si a genera vanzari online ai nevoie de servicii SEO, adica  SEARCH ENGINE OPTIMIZATION. Poate suna complicat, insa nu este, pentru cine stie.  Conform traducerii simple, SEARCH ENGINE OPTIMIZATION ( SEO ) reprezinta, optimizarea site-urilor pentru motoare de cautare, adica pentru Google, Yahoo, Bing, Ask sau ce altceva mai folosesti tu. ( desi, stim ca Google este duhul tau atotstiutor) .  Pe “ romaneste “, SEO presupune sa ajuti motorul de cautare sa inteleaga despre ce este siteul tau. Acest lucru inseamna  totalitatea proceselor pe care le vei parcurge pentru a putea fi gasit mult mai usor si rapid si a fi pe placut clientilor tai, in mod GRATUIT ( da, ai citit bine, gratuit) chiar cu ajutorul Google ( si da, Google te ajuta, stiu, socant).

      In principiu, cu cat vei crea continut mai relevant pentru ceea ce cauta internautii, cu atat Google te va pozitiona mai sus in rezultatele pe care acesta le ofera in urma unei cautari. Spre exemplu, daca detii o florarie care are un site web, iar continutul siteului tau este relevant pentru cineva care va vrea sa cumpere crizanteme, Google ii va oferi drept alternativa floraria ta. Toate acestea pentru ca ai precizat pe site ca ai crizanteme, ca sunt frumoase si ca sunt potrivite pentru orice ocazie, pe cand floraria de langa a precizat doar ca are crizanteme, insa sunt frumoase ?! …nu stim, de aceea Google ii va da clientului crizantemele despre care stie sigur ca sunt frumoase.  Usor, asa-i ?!

  Pentru a intelege exact cum functioneaza acest lucru vom descrie componentele serviciilor SEO care sunt folosite in procesele acestei tehnici.

      Cuvintele cheie – indiciul pe care il dai clientului !

   Cuvintele cheie sunt idei si subiecte care indica  despre ce este continutul siteului. In ceea ce priveste SEO, sunt cuvintele si expresiile pe care le introduc oamenii in motoarele de cautare, pentru a gasi ceea ce ii intereseaza. Cum am precizat anterior, cineva care va cauta un anumit tip de floare va fi ajutat de Google doar daca noi, vom preciza pe site acel cuvant. Acest lucru reprezinta faptul ca detinem un cuvant cheie pentru afacerea noastra. Pentru rezultate deosebite, se va intocmi o lista de cuvinte cheie, stabilita pe baza descrierii produselor noastre si in special al posibilelor cautari. Trebuie sa anticipam si sa  folosim toate cuvintele  pe care un om le poate folosi pentru a cauta ceea ce noi vindem.

   Acestea vor aparea in tot continutul prezent pe siteul tau, pentru a intiparii in memoria clientului ca tu ai ceea ce cauta el si ca esti varianta ideala pentru nevoia sa. Alaturi de un aspect ingrijit al siteului care sa insipre profesionalism si informatii valorose, calitatea siteului tau va creste si vei avea trafic sporit.

  Atentie ! Nu trebuie sa abuzam de cuvintele cheie in textele pe care le formulam !  Folosirea cuvintelor cheie in mod excesiv poate plictisi clientul si il poate face pe acesta sa se razgandeasca cu privire la decizia de a cumpara. De aceea este indicat sa folosim cuvintele cheie moderat, atunci cand este cazul si cand fac textul cursiv si placut de citit.

 

       Articolele – „Mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste pomana !”

   Pentru a putea convinge o persoana de calitatea produselor tale ai nevoie ca aceasta sa cunoasca povestea din spatele obictelor/serviciilor achizitionate, cat mai multe detalii specifice si beneficiile pe care produsul le aduce. Aticolele pot varia in functie de ceea ce vrem sa transmitem. Putem  aborda subiecte precum ideea care a pornit businessul, motivatia din spatele acestuia, misiunea noastra sau pur si simplu curiozitati depre ingredientele / elementele utilizare in crearea obiectului pe care il dorim vandut.                                                                                                                                   

    Poate te intrebi de ce este atat de important sa avem articole pe siteul nostru și de ce să insistăm pe această parte de servicii SEO, daca vrem doar sa obtinem profit, ca doar nu ne numin Creanga…nici nu trebuie ! Articolele prezente pe site cresc traficul online deoarece:

             Asigura continut proaspat si util pentru vizitator – continutul proaspat este “hrana gata de devorat” atat pentru client, cat si pentru Google. Clientul va dori sa posede informatii cat mai noi si cat mai valoroase, iar Google ii va oferi acestuia ceea ce il intereseaza, pozitionand  adresa siteului cat mai sus posibil in topul cautarilor. Se recomanda actualizarea unui articol sau adaugarea sa, cel putin o data pe saptamana.

             Mai multe articole, mai multe teme de interes – abordarea mai multor subiecte de interes asigura mai multe vizite pe site. Cu siguranta, cineva care va fi interesat de ofertele tale si le va considera ca fiind potrivite, va cauta cat mai multe servicii si curiozitati despre ceea ce oferi tu. Convenabil, ar fi sa luam in considerare cat mai multe topice care sa se lege. Spre exemplu, pentru o ferma de oua care detine un magazin  online, se pot realiza articole despre avantajele pe care le ofera consumul de oua ( vitamine, energie, satietate) , dar un alt articol se poate intitula “ 5 preparate usor de gatit din oua”. Cele doua articole par a fi diferite, insa, ambele duc  spre aceasi idee, ouale sunt bune, iar daca te afli deja aici, poate si cumperi cate ceva !

 Prin urmare, TEME DIVERSIFICATE ALE ARTICOLELOR + CUVINTE CHEIE + POVESTE PRACTICA = VANZARE !!!

             Articolele fac platforma online competitiva – daca aruncam un ochi asupra pietei din care facem parte, vom observa competitorii nostri directi si ofertele lor.  Pentru a putea domina piata va trebui sa ne diferentiem prin diferite mijloace si sa putem acapara majoritatea clientilor. Articolele arata faptul ca ne pasa de clienti, ne pasa ca acestia sa fie informati corect si sa afle cat mai multe despre firma noastra si despre serviciile noastre. In acest fel se realizeaza o legatura cu clientul si o familiarizare cu acesta, devenim prieteni…si stiti cum este, prietenii se ajuta ! 

      HINTS PENTRU SERVICII SEO – ARTICOLE !

o             Putem introduce linkuri externe ale altor pagini, pe care le consideram potrivite pentru tipul nostru de articol. Acest lucru ofera o sursa suplimentara de interes pentru client si intareste increderea in produs. ATENTIE – Nu introducem linkuri externe ale competitorilor directi, astfel ne vom sabota singuri.

o             Putem introduce linkuri interne ale paginii noastre. Aceasta metoda va facilita navigarea pe siteul nostru. Un singur click poate duce internautul mai aproape de ceea ce cauta el cu adevarat.

o             Alege un stil cat mai cursiv de a scrie si ai grija de modul exprimarii cuvintelor. Un articol usor de inteles si cat mai ingrijit va fi placut de parcurs si va avea un efect cat mai productiv.

      Magazinul online – transforma clickul in profit !

     Un magazin online optimizat bine va genera vanzari si implicit profit ! Asemenea unui magazin fizic si magazinul online este structurat dupa aceleasi principii. Paginile cu produse pot fi considerate rafturile unui supermarjet, pretul afisat online poate fi considerat cu eticheta de la raft, iar descrierile produselor si ale promotiilor pot fi asemuite cu ambalajele sau panourile din magazine pe care le cunoaste atat de bine.

     Acum, sa ne imaginam un supermarket in care este totala dezordine, alimentele sunt pe rafturile gresite, preturile sunt gresite si la raftul pentru popcorn cu sare, se afla popcorn cu gust de cascaval. Ce faci ? Pleci cat mai repede posibil. Acelasi lucru este aplicabil si in cazul magazinului online. Un magain online care nu va fi optimizat nu va avea trafic si nu va produce vanzari. Aici intervine rolul tehnicilor de SEO. Prin  servicii SEO, magazinul tau va arata asa cum va dori orice client gata sa plaseze o comanda.

      Cum se optimizeaza magazinul ?

    Pentru inceput, se va arunca o privire asupra paginilor pe care sunt plasate produsele si modul lor de aranjare. Plasarea produselor se va realiza dupa criterii bine stabilite, precum tipul de produs, cantitatea sa, marime sau promotiile periodice. Dupa parcurgerea acestor etape, magazinul va deveni un loc primitor pentru cumparator si va clarifica nelamurile acestuia. Un alt rol de baza in optimizarea siteului il au descrierile produselor. Un produs ce se va vinde, cu siguranta va avea o descriere pe masura. Odata ce privitorul a deschis pagina unui produs, va putea citi detalii tehnice, insemnatatea acestuia, canitatea sa, ingrediente/materiale folosite la producere, etc..

   Mai mult de atat, poti contura continutul magazinului tau pentru a il face mai rapid si mai prietenos. Aceasta metoda se numeste SEO Friendly. Putem sa implementam o strategie SEO Friendly magazinului nostru prin mici trucuri care sa usureze procesul de cumparare. Spre exemplu se vor adauga scurtaturi ale unor linkuri sub forma de butoane cu iconita Facebook sau Instagram care vor ajuta ajudienta sa te cunoasca mai bine. Afisajul acesta este unul de tip “ prietenos” si incurajeaza oamenii sa realizeze o punte cu brandul, sa il vada o parte din viata lor.

      HINTS PENTRU SERVICII SEO – MAGAZIN ONLINE !

o             Nu uita sa folosesti logoul firmei tale ! Astfel iti pui amprenta asupra paginii, iar consumatorii vor sti exact care este furnizorul.

o             Nu uita sa folosesti culorile tale specifice !  In acest mod iti definesti o personalitate proprie si vei fi mult mai usor de recunoscut fata de ceilalti competitori.

o             Ai grija ca imaginile tale sa fie cat mai reprezentative. Poti folosi imagini profesionale cu produsele, imagini captate in timpul procesului de producere, imagini ci angajatii sau doar cu clienti multumiti. Toate acestea transmit incredere si garanteaza pentru calitatea muncii tale.

o             Plaseaza videoclipuri care arata modul de fabricare, testimonile care sa contina clienti existenti sau descrieri detaliate ale produselor care sa includa modul de utilizare si avantajele pe care le aduce.

      Servicii SEO –  Cum o sa ajute toate acestea afacerea ta

Acum ca am inteles in mare parte ce presupune optimizarea unui site si a paginilor acestora, putem sa ne gandim la roadele muncii noastre, munca de a face SEO pentru afacerea ta online. Stim, scopul tau principal este sa vinzi. Asta face si SEO, te ajuta sa vinzi, dar nu numai, asa ca vom enumera avatajele SEO pe termen lung pentru tine:

    1.   TOATA LUMEA VA GASI AFACEREA TA  IN MOD GRATUIT

      Google le va da tuturor de stire despre tine si afacerea ta. Te va promova singur, plasand siteul tau in principalele cautari ale oamenilor.  Cu ajutorul cuvintelor cheie, articolelor de calitate, care vor atrage lumea si a pozelor,  filmuletelor interesante, Google va considera ca tot ceea ce postezi este relevant pentru cei interesati. În acest fel, această parte de servicii SEO vor aduce popularitate.

     2.    TRAFICUL CRESTE – OAMENII FAC CUNOSTINTA CU PRODUSELE TALE

    Totul depinde de calitatea oferita prin contentul tau online, in speta de cat de interesante vor fi considerate articolele si cat de reprezentative vor fi materialele tale grafice. Sa presupunem ca suntem in situatia de a decide unde ne vom plimba in dupa amiaza unei zile de sambata. In mod evident undeva unde ne vom simti bine si probabil va fi multa lume. Acelasi scenariu se aplica si pentru site. De ce este important traficul ? Stati aproape, aflam in continuare !

     3.    RATA DE CONVERSIE ESTE MAI MARE – VIZITATORII  DEVIN CLIENTI

     Rata de conversie este e procentul celor care devin clienti din totalul vizitatorilor de pe site Statistic, in Romania 1 din 100 de vizitatoti cumpara de pe site. De aici, vedem nevoia cat mai mare de trafic pe care un site o are. 1000 de oameni se pot transforma in 10 clienti, 10.000 in 100 de clienti, 100.000 in 1000 de clienti, toate acestea depind de optimizarea siteului tau. Articolele atractive si experienta desavarsita a utilizatorului vor produce trafic, si cum deja ai aflat, traficul produce clienti, iar clientii….BINGO ! VANZARI !

      4.    CAMPANII DE MARKETING MAI EFICIENTE –  STI EXACT CINE CUMPARA SI DE CE

     Un site optimizat arata in timp real cine cumpara de la tine, in functie de gen, varsta si comportament. O optimizare corecta aduce si un sistem de tracking eficient cu ajutorul caruia vei putea forma campanii de marketing cat mai rentabile. Vei cunoaste in tocmai audienta ta si comportamentul acesteia. Vei fi cu un pas inaintea lor si prin urmare, ii vei putea surprinde.

        Deci, cum ti se pare SEO ?

      Ce iti putem spune noi, in calitate de experti in servicii SEO,  este ca aici, la Active Targeting, iubim SEO si ce poate face el pentru tine si afacerea ta.  Consideram ca iti este necesar si stim ca te poate ajuta enorm sa ajungi in preferintele clientilor online, iar daca ai nevoie de ajutor, suntem aici ! 

Suntem aici pentru tine - Află mai multe secrete ale serviciilor SEO


ActiveTargeting

Despre noi
Intrebari Frecvente
Politica de Confidentialitate
Politica de Cookies
Termeni si Conditii

Servicii

Publicitate Online
Email Marketing
Postari Social Media
Optimizare SEO
Integrare CRM
Constructie Magazin Online

Resurse / Articole Active Targeting

Promovare Producatori
Promovare Hoteluri
Promovare Clinica
Promovare Cafenea
Promovare Cabinet
Reclame Facebook
Reclame Instagram

 

SC Consulting Active Targeting SRL CUI: 47776254
J38/248/2023
Str. Aleea Nuci Bl. 30 Ap. 6

Ramnicu Valcea, Romania

contact@activetargeting.ro

0756-387.618

Formular contact
© Toate drepturile rezervare
SC CONSULTING ACTIVE TARGETING - 2023
Facebook-f
Linkedin

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru web.

Poți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau să le dezactivezi în setări.

Active Targeting
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.